Övningskört!

Hejsan! :)
Jag har haft en trevlig dag med syster idag! :)
Som ni kanske läste i tidigare inlägg så övningskörde jag. Vi åkte in till stan där vi gick in på Clas Ohlson som öppnade idag. Jag införskaffade mig en grill så nu jävlar ska det grillas! :D
Sen kikade vi runt lite, var in en sväng på H&M där köpte syster ett jättesött nattlinne till mig, Tack! <3<3<3
Efter det så sprang vi mest runt o kikade, avslutade allt med lite fika från Jambo innan jag körde hem till Bergsjö igen.
Körningen gick bra, jag känner mig inte lika osäker o feg längre vilket känns jävligt bra! :P

Gottfrid har ju fått varit själv en massa idag då jag först var i skolan och sen så fick han stanna hemma när vi åkte och han har varit jätteduktig, inte rivit ner något trots att det var jättelänge sen han var själv nu. Duktig lillskit! <3

Solen har strålat hela dagen vilket har varit totalt underbart! Så här får det mer än gärna fortsätta. ^^
Nu ska Gottfrid ha mat o sen så blir det en promenad igen.


Vad har ni gjort idag då? :)




Kommentarer
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Här har det regnat. =)



Sv: Nej men precis. SKIT ÄCKLIGT!!! Förbjudet!

2009-04-23 @ 20:10:44
URL: http://alltutom.blogg.se/
Postat av: eva

Härligt att provet gick bra:). Här med har de varit kanonväder så man har passat på att vara ute och sedan sprungit i affärer.

Så nu tar jag reda på en stoooor tvätt och städar mellan maskinerna:)

2009-04-23 @ 21:46:18
URL: http://keltisk.blogg.se/
Postat av: miahmariah

Vad kul med övningskörning. Då har du förhoppningsvis körkort snart.



Sv: Jag skulle också ha valt A

2009-04-23 @ 22:14:34
URL: http://miahmariah.blogg.se/
Postat av: ♥ SimplyMalin

Sv; Lill skit haha, låter funny. Jo jag fyller 18 i sommar, wiiieehooo. :D



Idag har jag.. försökt att plugga till ett prov i företagsekonomi som jag har imorgon - fail.



Fan va härligt att det går bra med din körning för övrigt! :D

2009-04-23 @ 22:28:58
URL: http://craazybananas.blogg.se/locopoco/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0