Plugg+ städ= Bellas lördag!

Nu har jag pluggat litegrann, långt ifrån så mycket som jag borde men har iaf gjort lite..
Ska försöka ta mig ork till att plugga lite mer senare också. Har ju en film som jag borde se för att senare kunna skriva en recension på den, det kanske vore passande att göra det idag? Får se.. Den utspelar sig från medeltiden och det är väl kanske inte mina sortsfilmer men måste göra det nångång iaf.

Städa har jag också gjort även om jag ska göra en storstädning imorgon med.
Jag har blivit helt galen när det kommer till städning, har jag inte städat omkring mig så blir jag skit irriterad o kan inte koncentrera mig för fem öre. Överpedantisk :P

Jag såg även halva 10 orsaker att hata dig.
Jag verkligen älskar den filmen! Har nog sett den miljoner gånger, Minst!
O så har jag såklart även varit ut med Gotte, det är vad som har hänt för mig typ sen jag skrev sist.

Nu ska jag ta mig ett långt avkopplande bad o kanske läsa en bok.
Hoppas ni alla får en trevlig lördagkväll. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0