Rubrik?! ;O

Hallå alla snyggos!
Jag sitter här medans Tessie kryper runt i sängen mumlar något till Gottfrid och byter sängkläder haha.
Vi har busat lite med Gotte o både jag o Tessie fick ett gott skratt när han satt sig på mig när jag låg i sängen haha, Tessie fick ett kort på det så kan lägga ut det senare kanske ;P

Syster kommer alldeles strax o hämtar sötnöten då hon ska passa han ikväll medans jag är o festar hos Elin. :)
Blir att jag ber henne ta med sig min dator så den inte försvinner på festen eller nå, man vet aldrig..  Bättre att ta det säkra före det osäkra. Men jag får nog låna Tessies data så det blir säkert ett eller två inlägg till idag! ;)

Men ska plocka ihop lite saker nu innan syster är här.
Vi hörs lite senare! Pösss... ;P



Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Haha ja exakt :D

Glad påsk!

2009-04-11 @ 17:22:38
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0