Så jävla obehagligt..

Hejhopps!
Fan va obehagligt det verkligen känns att bo här nu. Igår kväll strax innan jag skulle gå o lägga mig så gick jag ut en sväng med Gotte och när vi går tillbaks så ser jag hur min äckliga granne sitter i köket med armarna i kors. Köket var totalt kolsvart så man såg bara konturerna. Vad är det för dåre som sitter i ett helt kolsvart kök 12 på kvällen o glor ut genom fönstret?!
Jag började iallafall göra en "Andersberg-grej" alltså något jag gjorde efter en pundare var på min dörr, la ut en kniv i hallen och en i vardagsrummet. Skulle den där idioten tränga sig in hit och Gottfrid inte hugger så gör fan jag det! Det kallas självförsvar så håll dig undan ditt äckel!!
Imorgon blir det att ringa Nordanstigsbostäder, även om jag inte tror att dom har något vettigt att säga.

Hursomhelst så var jag precis ut en sväng med Gottfrid o jävlar vad det inte är skönt ute nu. Brr...
Det regnar o blåser ;/ Värsta är att jag inte har någon bra -ut&gå jacka- Har bara min vinterjacka som jag INTE sätter på mig igen, en skinnjacka och en annan lite "finare" jacka. Ingenting som passar att gå ut med vovven iskogen direkt. Måste köpa en sådan..

Nu ska jag ta o kika på lite bloggar o svara på kommentarer.
Vi hörs senare!




Gotte slår sig ner där han känner för det.. I detta fall på MIG! :P


Kommentarer
Postat av: Tess

mmm, han låter äcklig din granne! Nja MVG tycker inte jag det är! Men tack ändå! :) hihihi, jo man får ju passa på att vara ute å gå när det är fint väder och man är ledig! Får inte så många steg när jag jobbar! Brukar kanske hamna nånstans mellan 14 - 18 000 steg, så mitt mål när ja e ledig är att komma över 20 000 steg om dagen! Men som igår funka inte det! Då hamna ja på 19500 steg! Men de e ju nästan 20 000... hihihi. Lycka till med grannen, jag hoppas det löser sig för dig!

2009-04-13 @ 11:02:26
URL: http://isset.blogg.se/
Postat av: lisanne

5 dagar :D



Haha man fuskade ju lite ;) tog med sig hunden, så han fick typ dra fram mig när benen inte orkade XD

2009-04-13 @ 11:09:33
URL: http://liisanne.blogg.se/
Postat av: miahmariah

Åh vad fin han är Gotte. Och säkerligen en bra vakthund ifall din otäcka granne skulle få för sig att komma förbi.



Ja men varför har man inte sänt det sista avsnittet. Ska de göra en film av slutet eller? Eller så vill de hålla oss på sträckbänken. Jag vill iallafall veta hur det slutar ju.



Ha en skön måndag.

kram

2009-04-13 @ 11:23:36
URL: http://miahmariah.blogg.se/
Postat av: sara

Cool header!

2009-04-13 @ 11:45:56
URL: http://prinsessansara.se
Postat av: Viktoria

sv: taack <3



Serena gick förbi ett café där hon såg Dan och den där läraren tsm, hon tog en bild och skickade till Blair som gick till det där mötet och fick läraren sparkad...om du vill se slutet igen kan du kolla på reprisen idag klockan 15:00 :)

2009-04-13 @ 11:47:04
URL: http://vickanss.blogg.se/
Postat av: eva

Vilken otäck GRANNE och förhoppningsvis så skulle han aldrig våga antasta dig när du har en sådan härlig vakthund till vovve!!!!!

2009-04-13 @ 16:52:31
URL: http://keltisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0