shalalalalah...

Jag är totalt seg, helt tömd på energi..
Jag har ett helt berg med disk som jag borde ta tag i och jag har massvis med pluggande att ta igen men jag pallar inte!
Finns det ingen ork så finns det helt enkelt ingen ork. Jag får ta o fixa det imorgon istället, idag får bli min segdag.
Jag har skjutit upp pluggandet hela veckan så vad gör en dag mer eller mindre? :P

Snön som kom idag har redan smällt bort iallafall, TACK O LOV! Så jag tänkte att jag skulle åtminstone samla lite kraft och gå ut med min lillaplutt o sen lägga mig i ett varmt skönt bad o bara koppla av. Ah, det låter underbart.. Så får det bli!

Jag skriver mer lite senare..
Ciao! ♥




Kommentarer
Postat av: miahmariah

Hej. Jag har tyvärr inte hunnit blogga så mycket. Min pappa kan inte vara själv just nu och därför spenderar jag hela dagarna med honom. Så när jag kommer hem är jag precis slut.



Vad skönt att snön försvann igen. Nu vill vi ju ha sommar.



Ha det gott

kram

2009-04-16 @ 19:23:02
URL: http://miahmariah.blogg.se/
Postat av: Åsa

Tack så mycket, det gick faktist väldigt bra, fick bra respons och läraren berömde mig mycket (:Väldigt intressant blogg du har (:

2009-04-16 @ 20:22:51
URL: http://alwayslookfabulous.blogg.se/
Postat av: Stefanija

sv: Tack så jätte mycket!



Jag tycker det är lite konstigt. De säger att man ska bygga upp sitt självförtroende och när man väl gör det får man bara skit.. så fel!



Tack desamma! Det där ska jag komma ihåg! :)

2009-04-16 @ 21:16:54
URL: http://fjunisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0