Superboll! ^^

Jag köpte ju en "hjärnboll" till Gottfrid för ett bra tag sen, slängde in den i garderoben o glömde bort den totalt tills nu.
Bollen går ut på att man lägger i godis i den  som ramlar ner i en sorts pyramid o så får hunden leka tills godiset trillar ut vilket är både roligt och en bra träning.
Gotte har hållt på o lekt med den o det ser ut som han gillar den! :)
Först försökte han ju bita sönder hela bollen o sen när han förstog att inte det funkade så började han skjuta den o kasta den hursomhelst o blev helt överlycklig när han såg hur godis trillade ut. haha <3
Det tränar ju tålamodet väldigt mycket då godiset inte kommer påengång.
Nu ligger han helt slut här på golvet så det tränar ju psyket bra.

Jag har ingen somhelst aning om vad jag ska göra nu.
Vädret är långt ifrån det bästa så en långpromenad lockar inte direkt.
Skolböckerna ligger o dammar så det skulle ju vara smart o plugga lite men har ingen ork. Iallafall inte just nu.
Hm... Läsa nyheterna kanske?



Kommentarer
Postat av: eva

Kul grej:)Det ska jag pröva till rasken med.

Ja vi hade avslutningsmiddag på kina när jag slutade komvux. Då rökte jag och trodde i min enfald att jag skulle klara av det!!!!

Men allt begär var tillbaka på en gång och det var precis som jag aldrig hållt upp!!!

Så klarar man väl att sluta så ska man aldrig ens ta ett bloss hur länge det än har gått!!

2009-04-16 @ 12:17:02
URL: http://keltisk.blogg.se/
Postat av: Anna

Hehe!

...och jag HAR varit gift...

Tänker inte göra om samma "misstag" två ggr, men funderar på om jag inte ändå skulle gifta mej med killen i Heinekenreklamen som gör "hoppsasteg" och förtjust klappar händerna, för hur elak kan han vara på en skala..?? (hihi)

Hoppas du får en bra dag utan trista snuskgrannar.. :)

2009-04-16 @ 12:28:42
URL: http://miranna.blogg.se/
Postat av: Anna

Förresten...

Dom där bollarna är toppen!

Min rottis/schäfer jag hade var överaktiv och dom hjälpte...

Dessutom så stoppade vi in godis och annat som intresserade honom i tomrullarna till hushållspappret och då hade han att göra en stund... (ett billigt tips när bollen inte finns i närheten)

Kram!

2009-04-16 @ 12:31:00
URL: http://miranna.blogg.se/
Postat av: denise

Sv; jag vet. och det stör mig. Dom säger hela tin att man ska komma tillbaka bara om de inte går över. haha. idioter

2009-04-16 @ 13:41:40
URL: http://danajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0