Tre, ni är grymma! ;)

Jag måste verkligen beröma 3's kundservice! Dom är verkligen alltid supertrevlig och är alltid hjälpsamma!
Idag så tog mitt internetaccess slut så det var dags att fylla på dock så gick inte det såbra och efter att ha försökt i en timme så ringde jag. Supertrevlig kille som svarade och hjälpte mig o löste problemet direkt, super service!
Galet sexig röst hade han med haha, jag skulle verkligen vilja ha videosamtal med dom där snubbarna som svarar för jag undrar om dom är lika het som dom låter. :P

Jag har sagt det förr och jag säger det igen, tummen upp för 3's mobila bredband o så får andra säga vad dom vill.
Jag tycker det är jättesmidigt och dom få gånger det inte har varit det så har jag alltid fått ett bra bemötande och en riktigt bra service. O visst dom har betalt för det men det har ju inte hindrat bitterfittor som jobbar på andra ställen. 
Så funderar ni på att skaffa mobiltbredband skaffa det hos tre. För 3 is the magic number! ;)
Nu ska jag väl egentligen inte säga för mycket för då kanske allt börjar strula sig och jag får ett monster i telefonen haha.








Kommentarer
Postat av: Randy

Jag har hittat en klinik pa sodermalm som ar ovanligt billig, bara ca 35 000 dock har jag last pa massa forum att typ alla som varit dar rekommenderar dom starkt! Proline clinc eller nat sant heter dom. Bor du i Sthlm? Den har jag i alla fall hort ska vara super!

2009-04-21 @ 11:50:13
URL: http://randys.blogg.se/
Postat av: Leia

Jo, fast cross går ju ganska snabbt med. Åkte ju i 80 på en sådan & det tyckte jag var snabbt.. Heheh. =)

Kram

2009-04-21 @ 12:08:24
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: lou,

svar: tack så mycket :)

ja, eller hur! jag blir alltid glad av den låten!

min bror är dock inte lika glad längre som hör mig spela den heeeela tiden. haha! ;D

har du tips på någon annan bra partylåt?

2009-04-21 @ 15:55:45
URL: http://lou.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0