Trevlig dag på stan.

Hejhopps!
Nu har jag alldeles precis kommit hem.
Jag o syster var in till stan. Vi har kikat runt lite, syster köpte ett par jeans o jag köpte så roliga saker som shampoo&balsam samt lite prylar till fötterna. Jag har en galen fotfobi och är det något på kroppen som jag verkligen hatar så är det mina fötter! Men saken är, det man ogillar mest med sig själv är faktiskt det man ska lägga ner mest tid på, och snart är det sommar och då är det dags att piffa upp dom hemska fossingarna! ;P
Vi var också o åt lunch på Radjos, mitt nya favoritställe här i Hudiksvall, min älskade syster bjöd! <3
O efter det så var vi in på coop o handlade lite innan det var dags att fara hem.

Nu sitter jag somsagt här o ska alldeles strax bege mig ut på en promenad med busfröet.
Jag har en sådan galen huvudvärk, har tagit en huvudvärkstablett så hoppas den börjar hjälpa snart.
Ska ta o kika om det har hänt något nytt i bloggvärlden, vi hörs senare! ;)





Kommentarer
Postat av: miahmariah

Jag skulle göra som dig. Ringa en vän eller en taxi. Aldrig att jag skulle köra med alkohol i blodet. Det är bara idioter som gör sånt.



Ha en mysig promenad med Gotte och hoppas att din värk har försvunnit.

kram

2009-04-14 @ 17:28:11
URL: http://miahmariah.blogg.se/
Postat av: Lina

SV: okej, men hennes blogg är rätt tråkig nu tycker jag :/ hon skriver bara skit om folk hela tiden!



Nu blev jag sugen på en heldag på stan efter att jag läste ditt inlägg.

Hoppas det blir bättre i huvudet :) !

2009-04-14 @ 22:55:39
URL: http://linapaulsson.blogg.se/
Postat av: Anna

asg

Då är vi två!!

Jag får en äckelkänsla om någon försöker närma sej mina fötter... Något som x-et upptäckte och använde i utpressningssyfte..

Så tro inte att jag med glädje målade mina tånaglar röda, utan det var med mycket möda och stort besvär... :)

Fast det lustiga är att jag bara har den här känslan över mina egna fötter... Andras skiter jag i...

2009-04-15 @ 09:20:22
URL: http://miranna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0