Underbar dag! ^^

Hejhopps! :)
Idag så har det faktiskt hänt litegrann vilket är kul.
Skrev ju somsagt nationella provet imorse som gick rätt bra kändes det som iallafall.
Solen har ju varit framme och vädret har varit totalt underbart så jag har spenderat rätt mycket tid ute i solen o promenader med Gottfrid.
Syster o jag åkte och åt på en thai-restuarang här i Bergsjö. Första gången för mig och jävlar va gött det var! Kommer garanterat bli många fler gånger som jag äter där kan jag lova. MUMS! ^^

Senare så åkte vi till Iggesund och jag var med Tessie! :)
Gottfrid var med och vi var ute ett bra tag, ute o gick o Gotte träffade en massa människor och han var så superduktig! ^^
Han fick även springa lös i en inhängnad tennisplan.
Jag och Tessie tog oss en varsin drink och åt jordgubbar som jag hade köpt. Drack dock bara halva drinken men en jävla massa jordgubbar åkte ner iallafall haha :)

Nu ska jag ut lite snabbt med Gottfrid sen så blir det sova.
Vi får höras mer imorgon.
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Tessie

Super mysigt att du kom hit gumman.. De var jätte trevligt <3

2009-04-25 @ 01:57:32
URL: http://curvie-delicious.blogspot.com/
Postat av: Bitte

Låter som du haft en härlig och bra dag :) Skönt att provet kändes okej.Hoppas du får en finfin helg,en annan ska jobba....suck...

2009-04-25 @ 10:35:12
URL: http://www.metrobloggen.se/leva

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0