Ingen passande rubrik.

Då var snart denna onsdag över och jag har som vanligt inte gjort mycket.
Bara vart till skolan typ...
Har tagit korta promenader med Gottfrid då det har varit galet kallt ute! Brr... Vad hände med det fina vårvädret?

Imorgon är sista dagen i skolan innan lovet drar igång.
Vi har engelska vilket är totalt livat på torsdagar men känner mig lite tvungen att gå dit. Vi skulle visst ha någon spanskaträff också.
Ska faktiskt bli skönt med lov så jag får chansen att försöka ta igen det jag ligger lite efter i och inte behöva höra massa tjat om det. Kanske får jag något ryck o pluggar så mycket så jag hamnar lite före med, vem vet.. Men först och främst ska jag fokusera med att komma ikapp i dom ämnen jag har slarvat med. Skicka in massvis med uppgifter och plugga till prov som jag kan göra när lovet är över.

Näe nu börjar jag bli riktigt trött så lika bra o gå o lägga sig.
Vi hörs imorgon.
Ciao! ♥

Kommentarer
Postat av: Kickan

Vilken härlig blogg du har! :-)

2009-04-09 @ 01:35:51
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0