What a feeling! ;D

Hej allesammans!
Jag tog en liten paus från solen för att äta lite lunch o då passar jag även på att skriva ett inlägg.
Kom på att jag borde ta det lite lugnt med solningen då jag är väldigt blek efter att inte ha solat något i solarium och då bränner jag mig väldigt lätt, svennehy som man har. ;P Jag har dock fått lite färg nu tycker jag! :)

När jag var ute o gick så skapade jag nog lite sommar-feeling här i Bergsjö med att promenixa runt med Gottfrid i klänning o ballerina-skor haha.
Åkte en bil förbi med vad jag kunde se heta killar i, inte en volvo heller  och jag har ingen ring på mitt finger så det är bara o flörta på killar haha ;) Ovanligt o se något hett här förutom en själv då! ;) haha ^^

Näe nu ska jag ta o ringa min kära syster o kolla läget med henne.
Vi hörs senare! ♥






Kommentarer
Postat av: AnnSofie

Tack va snällt skrivit :). Sånt värmer alltid när man får höra de.

De va på stora vårmässan i Nordichallen i Sundsvall. Min gamla arbetskamrats svärdotter va de som höll i de så då blev jag tillfrågad.

En erfarenhet rikare här i livet e jag & jag har fått träffa så många fina trevliga mmänniskor.

2009-04-26 @ 16:47:29
URL: http://annsofielina.blogg.se/
Postat av: Andréa

Sv: Fy så onödigt det är med såna hemska skämt :(

Det var längesen förresten (känns det som iaf), är allt bra med dig?? :D

2009-04-26 @ 17:34:21
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0