Sjukligt trött..

Hej!

Alltså det finns nog inga ord som kan beskriva hur jävla seg jag är just nu alltså! O trött... Jag är så sjukt jävla trött!
Låg o vilade i en halvtimme typ men sen så var jag tvungen att ta mina sista krafter o gå ut med Gottfrid.
Ute luktade det helt underbart för ett av grannhusen höll på att grilla, roligt nog så kom brandkåren då till ålderdomshemmet som är alldeles bredvid, men huset stog inte i lågor så så illa kan det inte ha vart.. Hoppas jag iaf.
Såg bara så roligt ut för det såg ut exakt som dom ryckt ut för att dom höll på att grilla.. haha jag med min kassa humor, tycker allt är roligt.
Hursomhelst så blev jag riktigt sugen på grillat så kom på att jag måste fanimej införskaffa mig en grill snarast! Riktigt vårväder ute, solen skiner o fåglarna kvittrar. Perfekt grillväder! ;)

Näe nu ska jag ta mig ett långt bad o sen smörja in mig med min nya bodybutter som jag köpte idag.
Borde sen försöka få i mig något att äta men det låter för jobbigt.. Blir nog att dejta tvn istället..
Vi hörs iallafall senare! ♥




Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Mm.. har du varit inne och kollat på den bloggen nu?

2009-04-04 @ 20:38:48
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Anna

Fin bild :)

2009-04-04 @ 21:12:10
URL: http://aannapannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0