Fighter!

Hejsan!
Tänkte börja med att tacka för alla era kommentarer, det värmer att ni bryr er! <3

Jag mår somsagt inte såbra just nu, det är mycket som händer helt enkelt.
Mycket som borde bearbetas men som istället skjuts upp. Människor som jag saknar så inåt helvete.
Ibland blir det för mycket och allt svämmar över. 
Alla negativa blickar och ord gör inte saken bättre heller. Jag börjar tro på dom.
Allt jag har gått igenom i mitt liv hinner ikapp mig nu, det skrämmer mig.

Men det är bara att bita ihop, lägga på sig leendet och låtsas som allt är bra.
'fake it 'til you make it, nångång borde det ju bli bättre..

Orkar nog inte blogga något mer ikväll faktiskt.
Ska ut nu med Gottfrid och sen så ska jag nog bara lägga mig o softa framför tvn tills jag somnar.
Förhoppningsvis så är det en positivare Isabelle som skriver imorgon.
Godnatt och sovgott med er! ♥





Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Hehe ... kom på det när jag skrev ;)



Det var så lite så! Kram på dig, gumman.

2009-04-08 @ 10:17:36
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Sussi

Hej

Skit i vad andra säger och tycker..

Jag vet att det är lätt att säga och svårare att göra.

En del människor tänker inte på deras blickar och kommentarer kan såra..



Kramis

2009-04-08 @ 10:39:23
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0