En lista; lär känna mig bättre.


Lovar du att vara ärlig?
  I swear to tell the truth and nothing but the truth.

Du heter: Isabelle Ingrid Elisabeth Jansson

Smeknamn: Bella

Låt som när du är ledsen sörjer till? Många men säger nog Digga- Broken

Beroende av: Mina nära&kära och roligheter ;P

Vad behöver du mest just nu: Mys!

Vad tror folk om dig? Att jag är lite av en bitch, får det mesta jag vill ha men även att jag är rolig o principfast.

Stämmer det? Jo det stämmer väl delvis. Jag är en bitch o kaxig mot dom som förtjänar det, o är det något jag verkligen vill ha så får jag det till 99%. Jag är så rolig så jag skrattar åt mig själv o jag är galet principfast. Däremot så tror jag även att allldeles för många har förutfattade meningar om mig.

Vad får du oftast komplimanger för? Mitt utseende. O allt där från mitt hår till mina fötter haha. ^^

Vad säger du för att imponera på någon? Jag är Isabelle Jansson ffs! ;)

Hur imponerar man på dig? Oj.. Genom att chocka mig, göra något oförutsägbart o att ha en skön avslappnad stil.

Brukar du skratta för dig själv?  Haha aa, rätt ofta faktiskt!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Jag får komma o hälsa på dig snart. puss

Var bor du? Bergsjö, by utanför Hudiksvall.

Trivs du där: Njae, det är bättre nu en i somras iallafall. Inget ställe jag vill bo kvar på då jag trivs mer i större städer med bättre shopping o mer snygga killar ;)

Äger du några converse: Yes, jag är skofreak men måste köpa ett par nya.

Sprit, cider, vin eller öl: Goda drinkar & mousserat vitt vin/champagne.

Vad har du för mobil: Samsung u600

Nästa mål i ditt liv: Ta körkortet.

Hur svarar du i mobilen: Ah det är bella" eller "Tjena snygging! ;)""

Vem ringde du senast? Tessie

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Oj minns inte, något om en vän till mig flickvän.. Något hatiskt ;)

Antal timmar sömn inatt: åtta

Sov du ensam: Med Gottfrid ;P

Brukar du komma i tid: Fint folk kommer alltid sent. Jag är galet fin! haha ;)

När mår du bra: När jag är bland dom jag älskar o när jag befinner mig på Råsunda!

När blev du fotad senast: Av kompisar blir jag det hela tiden men av en fotograf så var det ett tag sen.

Hur känner du dig nu: Lugn..

Vanligaste färg på dina kläder: Svart/ vitt..

Vad tycker du om fötter: Me don't like! Har haft en galen fotfobi som fortfarande sitter i.

Vad saknar du: Manikyr, shopping, sola, vänner, uteserveringar o KÄRLEK! Lite av mitt gamla liv helt enkelt. Tur nog så får man alltid tillbaks det man vill! ;D

Favorit dryck på morgonen: Vatten! Kan inte förstå människor som häller i sig massa gift som kaffe. Yaack!

När brukar du oftast gå och lägga dig: runt elva-tolv.

Är du blyg? Haha ohnej! Man kommer ingenstans här ivärlden om man är blyg. Jag är galet social o älskar att prata o träffa nya människor! :)

Sysslar du med någon idrott: Inte just nu men jag har sysslat med bla fotboll, basket och dans. Vill börja dansa igen!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja annars får du gå förbi mig engång till.

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Oj.. Ha sex? :P

Är du nöjd med ditt liv: Njae, det är väl inte så jag hade tänkt mig men är inte missnöjd heller. Framtiden kommer nog erbjuda en jävla massa bra !;)

Vad är det värsta du vet? Pedofiler/våldtäksmän, lögner och dumma jävla människor som blundar för saker som pågår mitt framför dom o går på lögn efter lögn. Skyll er själva!

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Oj vet inte exakt o beror på vecka men det blir väl ett X antal tusen.

Vad längtar du till? RAW Comedy kryssningen 15maj med Tessan och sommaren! <3

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja jag tycker mina vänner är underbara!  <3

Vad är det finaste du fått? Har fått så mycket men finaste är nog ett guldhalsband med ett hjärta i diamanter som jag fick av mitt ex Ante på alla<3dag. Sen så har jag fått mindre dyra saker så som blommor, fina dikter osv.

Om fem månader: Har jag förstorat brösten. Förhoppningsvis. :P

Om ett år?: Har jag flyttat härifrån o bor antingen i Stockholm eller Göteborg.

Du samlar på: Inget egentligen eller jo skor o väskor... I fuckin love it!

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Tessie och min storasyster Ramona! <3

Har du strumpor på dig nu: Ja..
Är det okej att gråta: Nu tycker jag de är det. Ett sätt att rensa själen men förr ansåg jag att det var ett tecken på svaghet.

När grät du senast: Minns inte, men det var inte så värst länge sen iaf.

Bär du glasögon eller linser: Nej, jag har supersyn. :P

Har du piercing: Typ 5st i öronen, en i näsan o en mousse (över läppen sidan, ni vet som en skönhetsfläck) har haft i underläppen med men den har jag tagit ur. Vill pierca mig down there too haha ;)

Vill du gifta dig: Ohjaa! Jag SKA gifta mig! :P

Vill du ha barn: Jaa! Jag längtar  till den dagen jag blir mamma!

Är du bra på att laga mat: Blivit rätt bra faktiskt men föredrar att någon annan gör det.

Är du flygrädd: Värsta jag vet är att flyga, jag tror jämt att jag ska dö. HEMSKT! Tack o lov för snygga killar som håller en i handen o lugnar ner en.

Hur vig är du: Jag kan sätta benen bakom huvudet så rätt vig är jag nog. Får alltid höra att framförallt killar då gillar att dom kan böja mig lite som dom vill haha ;)

Vilken är din favoritglass: Jag är en piggelin brud. Mumsi! ^^

Tror du på ett liv efter döden: Absolut.

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej det har dom aldrig gjort för dom har aldrig varit tillsammans, jag var en såndär som skedde under en het natt därför jag blev så galet het! ;) O hellre de en ett skilsmässobarn.

Vilken ögonfärg har du: Blå.. o jag älskar dom! ;)

Röker du: Jag har men har slutat. Rökning är bläh o hångla med en rökare är som att slicka en askkopp.

Hur ofta tränar/motionerar du: Har hund så blir promenader varje dag o ska sätta igång med träning snart med.  

Vad är det viktigaste i livet?: Att älska sig själv!


Kommentarer
Postat av: FridahCharlotta

** jaa, vi får verkligen hoppas på det =)

2009-04-21 @ 21:51:05
URL: http://Fridahcharlotta.blogspot.com
Postat av: nattiz

sv; hihi, jah visst är de, hon har köpt de på Glitter :D

2009-04-21 @ 22:54:05
URL: http://nattiwz.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: ja visst ären! =)

2009-04-21 @ 22:59:54
URL: http://mofesin.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha.. Ja det var det verkligen. Blev rätt paff.. Snygg blogg! Lägg gärna till mig på bloglovin.. Lägger till dig nu jag! Ha det bäst!

2009-04-21 @ 23:18:16
URL: http://sofiaericsons.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha.. hoppsan.. följde visst dig redan ;)

2009-04-21 @ 23:19:29
URL: http://sofiaericsons.blogg.se/
Postat av: Petter

Många intressanta svar ;)

2009-04-21 @ 23:21:58
Postat av: camilla

jag tar och snor listan av dig :)

2009-04-21 @ 23:33:23
URL: http://roxii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0