Är jag redo?..

När det kommer till kärlek så kan jag verkligen inte formulera mig.
Jag säger ensak men menar en helt annan.
Jag spelar oberörd trots att jag gråter inombords. Tror du på fullaste allvar att jag ville att det skulle bli såhär?
Jag är bara så jävla trött på att bli sårad, jag vill inte bli sårad igen..
Jag är nog förstörd när det kommer till att älska. Jag kommer nog alltid ha misstankar och tro att folk gör saker med baktankar..
Jag vill inte bli förbannad o slänga ur mig saker som jag inte menar i stridens hetta, för att sen gråta så jag knappt kan andas..Jag vill bara känna mig trygg o älskad.. En känsla jag aldrig tidigare har känt..
Att bo häruppe ger än väldigt mycket tid över att tänka, allt jag gör är egentligen o tänker..
Jag kommer aldrig kunna glömma, men frågan är om jag kan gå vidare...
Är jag verkligen redo att gå in i något nytt?


Kommentarer
Postat av: Nalita

sv: Verkligen, min lärare är helt störd. Noll feelings för andra personer, ingen förståelse. Ja precis spanska i sig är jätte fint, och jag har lätt att lära mig det :)

2009-04-02 @ 21:54:34
URL: http://naliita.blogg.se/
Postat av: Nalita

Den dära beskrivningen passar jätte bra in på mig, då jag alltid har svårt att älska folk. Dock inte mina vänner, men så fort jag träffar någon jag tycker om så "stöter" jag bort honom för jag inte vill bli sårad.

2009-04-02 @ 21:55:46
URL: http://naliita.blogg.se/
Postat av: Anna

Halloj!

Nu har jag ÄNTLIGEN kommit hem!! :)

Ja, du det där är en svår fråga.. Men jag ser det som så att så länge man ställer sej den, så NOPE, då är man inte redo att gå vidare... Jag har inte alltid sett på det på det viset, men jag inbillar mej att jag blivit klokare med åren... ;)



..och utbildningen har varit jätteintressant!!

Mycket att ta in på en och samma gång, särskilt som att man inte är van att sitta och lyssna... Men det har varit mycket att diskutera, och det är kul att höra andras åsikter. :)

Kram och på lördag blir det Göteborg och Tattooexpo!! :)

Har hunnit med både Malmö, Stockholm och Göteborg på en vecka... Det du! :)

Tjing!

2009-04-02 @ 22:20:26
URL: http://miranna.blogg.se/
Postat av: ` isabella sz

tack sötnos! :)

2009-04-02 @ 22:58:35
URL: http://szerafia.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag tror det där är en beskrivning som skulle passa in på många. Alla har vi väl någon försvarmeckanism inuti oss. Iaf fungerar jag sådär jag med.

2009-04-03 @ 09:02:24
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0