Besök och vin! :)

Hejhopps!
Ännu engång så vill jag be om ursäkt för min kassa uppdatering. Det kommer bli bättre nångång här framöver, i promise!

Igår så typ softade jag hela dagen och mot kvällen så fick jag faktiskt besök! ;)
Drack lite vin och pratade en massa, riktigt trevligt! ^^
Klockan tickade däremot på bra nog och vi somnade väl inte förän runt typ fyra eller nå på natten/morgonen.
Vaknade upp runt halv nio av att min syster Diana ringde och var lite förstörd efter en dröm hon drömt.
Somnade om och sov drygt en timme till sen så var det dags att gå ut med Gottfrid. "J" gick hem och jag och Gottfrid fortsatte promenaden.
När jag kom in igen så gjorde jag lite lunch, gick till skolan och lämnade två böcker till en tjej jag läste svenska med förra terminen och sen jag kom därifrån så har jag stortsett bara softat framför tvn..
Blir så galet seg dagen efter jag har druckit rödvin.

Nu håller jag i alla fall på att kika på Gossip girl, fan vad jag älskar den serien!
Och Chuck Bass är så snuskigt jävla het, ge mig honom så ska jag utnyttja honom sexuellt! haha :p
Ikväll så är det ju förresten seriepremiär för den där nya vampyrserien "True Blood" på SVT kl 22.00.
Någon mer en jag som ska kika på det? :)

Nu är väl reklamen snart slut på Gossip girl så vi hörs mer senare!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0