Bli nykterist?

Hejsan!
Hela dagen försvann igår för att jag var så snuskigt bakis, därför jag inte bloggade något.
Hade iaf rätt så kul i fredags först men sen så blev mitt humör helt knas och det slutade med att jag fick skjuts hem av mitt ex och hans bror till Tessan där jag sov helt alone.. haha skönt de sörru.
Igår blev det pizza och en jävla massa sömn.
O jag funderar nu seriöst på att bli nykterist, eller iaf dra ner KRAFTIGT på alkoholen.

Är fortfarande kvar hos Tessan men jag ska dra snart med bussen och åka och hälsa på min älskade mormor. Det var galet länge sen och saknar den tanten så otroligt mycket! <3

Imorgon blir det att åka till Stockholm hur jag tar mig dit är ännu osäkert.
Hoppas på skjuts, ska ringa pappa senare och fråga om han har lust att köra mig annars funderar jag seriöst på att ta en taxi.
Ska ju somsagt på konsultation och är så snuskigt nervös!
Då vi ska diskutera bröststorlek och priser, eftersom Akademikliniken har från priser så vet jag inte riktigt vad summan hamnar på men hoppas på att den inte överstiger hundratusen iaf.

Nåväl, nu ska jag säga hejdå till Tessans små missar sen så ska jag ta mig ner till busshållsplatsen.
Vi hörs mer när vi hörs, och blir det ingenting mer idag så får ni lov att hålla tummarna hårt för mig imorgon.
Hade underbart alla babes därute.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0