Borta bra men hemma bäst?

Home sweet home..

Då var jag hemma igen då, och hittills så känns det skönt.
Är helt underbart att ha Gotte hos mig igen och ska bli riktigt härligt att få sova i min egen säng inatt.
Sen så får vi se hur jag hanterar min extrema rastlöshet som kommer dyka upp i veckan.
Jag bör försöka bli av med dom här resterna jag har i skolan i alla fall men får se om jag kommer klara av att sätta mig ner för att plugga.

Helgen har varit riktigt bra i alla fall.
Hade riktigt kul i fredags och blev full som en kastrull haha.
Lördagen spenderades i Tessans soffa bakis som bara fan och idag så åkte vi in till stan och tog en promenad i boulongern sen lunchade vi och åt en efterlängtad kulglass. Mumma det. ^^
Sen blev det bara att njuta av det fantastiska vädret som var innan mitt tåg gick hem 17.15.

Nu tänkte jag ta mig en kort promenad med Gottfrid sen krypa ner i sängen för att försöka sova.
Tror inte jag kommer få några större problem med att somna direkt trots att jag sov stortsett hela dagen igår.
Jag <3 sömn. ;)

Ni får ha det så bra allesammans så hörs vi mer imorgon.
Ciao!


BTW. . Måste vara hemskt att ha DITT liv.
Så ointressant så du måste FÖRSÖKA jävlas med människor.
Stackars stackars dig.. Sök hjälp förfan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0