Dagens planer,

Så då var jag inne igen då..
Eller varit det ett litet tag för jag har hunnit suttit och skrivit lite med Evelina på msn.
Killproblem såklart, vart finns det bra killar? Finns det ens bra killar?
Vi höll på att roa oss med att göra "översättningar" vad killar säger men vad dom egentligen menar. Haha roligt faktiskt, kanske lägger in dom senare så får ni också något att skratta åt! ;)

Hm, vad är dagens planer då?
Bortsett från dessa promenader som alltid blir av tack vare att jag har vackra Gottfrid så ska jag hinna med ett pilates-pass också. Ska ta mig ork till att städa och så är jag sugen på att baka bröd som skulle bli supergott till min grekiska sallad som jag planerar att göra till lunch.
Måste gå till Ramona också kom jag precis på och låna hennes telefon och ringa massa samtal. Har fått en jävla räkning som jag har betalat hela på men som dom bara påstår att jag har betalat typ 300:- och då saknar restrerande 2000:-. Så jävla fjantigt, varför skulle jag inte betala hela räkningen? Jag har förfan kvitto på att jag har gjort det så synd för dom.. Idioter!
Sen så ska jag försöka ta mig i kragen och plugga lite också, skolan börjar ju den här veckan och jag har fortfarande mina rester kvar som jag inte har gjort trots jag har haft hela sommaren på mig. Typiskt liksom.. haha :p Aja det går fort när jag väl sätter igång, gjorde halva uppsatsen igår om Kriminalvården i alla fall så det känns gött.

Nu ska jag leta reda på lite papper och röra mig emot Ramona.
Ha en underbar allesammans! :)



Kommentarer
Postat av: My

shit, avis man blev på din sjukt snygga rosa blogg :D (älskar rosa) Skit fin :d

2009-08-17 @ 14:20:17
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: sara

fin blogg :)

2009-08-17 @ 18:42:03
URL: http://ikill3dbarbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0