En måndag.

Godmorgon!
Jag har sagt det förr men säger det igen, alla dessa drömmar gör mig galen!
Jag hoppas verkligen det blir bättre, fick ett tips av en annan bloggare att möblera om och trots att jag har haft det såhär hela tiden och det inte har blivit såhär förens nu så ska jag nog ta och testa det tipset.
Vet dock inte hur jag skulle kunna möblera om för jag bor så pass litet men nånting ska jag nog lyckas med. Testar nog och sover en natt till, fortsätter dessa skumma drömmar så provar jag att möblera om.

Jag har inte hunnit varit ut med Gottfrid än. Visserligen vaknade jag bara för drygt tjugo minuter sen men jag är van att gå ut med honom det första jag gör men min mp3 laddades ur inatt så håller på att ladda den nu. Inga promenader utan musik. Blir så snuskigt tråkigt då!

Solen skiner ute i alla fall vilket känns lovely!
Får däremot se om det är tillräckligt varmt ute eller om jag behöver en långärmad på mig när jag går ut.
Nåväl, ett par byxor ska på iaf för nu har Gottfrid väntat länge nog, och jag är så snuskigt sugen på frulle och kan inte äta före promenaden.

Jag vet att jag kanske inte har varit super duktig på att uppdatera men det ska bli ändring på det nu, I promise! ;)
Hörs snart igen..
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0