En nykter helg, härligt! :)

Hejsan!
Jag har precis kommit hem. Syster skulle ju hoppa tandem men när vi kom framtill Söderhamn så hade vädret försämrats så hon fick inte hoppa. Typiskt... men så är det, de går inte att lita på det svenska vädret. När jag såg allt iaf så blev jag galet sugen på det jag med, men det får vänta tills nästa år. Måste fokusera på körkortet, skolan och operationen först. :p

Så nu sitter jag här hemma framför datorn igen. Det är lördag och jag är nykter och det känns helt underbart.
Det har regnet på förfullt ute och det är faktiskt rätt så mysigt när det är lite grått ute.
Jag ska alldeles strax ta mig en promenad med Gottfrid sen så ska jag byta om till nå mjukiskläder, tända ljus, koka lite te och lägga mig och glo på en film eller nå. Ta ett skumbad skulle vara härligt också. Mysa för mig själv helt enkelt! Eller jaa... Gottepott är ju med o myser såklart ^^ Skönt ska det bli i alla fall. En lugn helg... Lovely!

Nåväl.. Hoppas ni hittar på något roligt denna gråa lördag.
Vi hörs mer senare! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0