Framåt stolta....

Älskade  ♥ AIK ♥ tog serieledning idag och fuckin Djurgårn´ hamnade i botten haha, det finns visst lite rättvisa här i världen trots allt! ;)

Dagen har varit skön och jag har fått lite saker gjorda.
Ringde om den där räkningen och det var ett misstag, jag skulle faktiskt få tillbaks pengar för den. Härligt! ;)
Har bakat bröd idag som blev galet gott som jag åt till en grekisk sallad som också var galet god.
Jag har städat, dock inte klar och har lite kvar tills morgondagen men det är lugnt.
Ska ner till tvättstugan imorgon och kolla efter tvätttid också, orkade inte med det idag.
Har däremot inte blivit någon pilates eller något pluggande. Får ta det imorgon med.
Har ju hela veckan på mig att vara duktig för finns ju inget annat att göra direkt! :p

Ramona har gått och blivit sjuk, hoppas hon blir frisk snart!
Om hon blir frisk tills onsdag så ska jag fråga henne om hon har lust att åka in till stan så jag får storhandla.
Är så trött på att springa till ica varje dag för det är något jag behöver, bättre att vara lite vuxen och skriva en inköpslista och göra en rejäl storhandling så man klarar sig månaden ut! :)

Jag börjar bli riktigt trött nu, så det är väl lika bra att röra mig ut på en kvällspromenad med Gottfrid och sen lägga mig ner för att sova. Åh vad jag skulle ha gett mycket för att ha "S" här o mysa med..
Godnatt på er, sov gott! (:
/ B <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0