frisören?

Hejhopps!
Jag skrev ett inlägg igår kväll men kunde inte publicera det då mitt internet valde att kuka ur vilket det så många gånger tidigare gillar att göra.
Hade det inte varit så att 3 kundservice är den bästa jag någonsin har stött på så skulle jag nog byta mobilt bredband. Men nu är dom verkligen dom bästa och hjälper en så gott dom kan och är supertrevliga utan att bli falska så då har jag hellre lite strul och får hjälp när det väl behövs en att ha något som strular sällan men blir dåligt bemött när det väl händer.  Hur man bemöter folk är alltså förbannat jävla viktigt, det kanske parlino borde lära sig. ;)

Nåväl.. Gårddagen bjöd ju inte direkt på några stora äventyr.
Kan däremot meddela att jag har börjat fått tillbaks kontakten med  MIN snygging! haha :p
Han är het som en eldsvåda som Tessan så fint säger, så klockrent!
Har jag tur så kanske jag får se honom här nångång i den närmaste framtiden, det hoppas jag iaf på, länge sen nu!

Idag har jag inte heller några större planer.
Tvätta och städa är något som står högt upp på listan iaf då jag åker till Gävle imorgon kväll och inte har något somhelst rent typ. Först måste jag dock ta mig en promenad till Ica och köpa sköljmedel.
Sen så hade jag behövt klippa mig, är i stort behov av det nu då mitt hår är slitet som jadu jag vet inte vad. Jag vet dock inte numret till frisören här i Bergsjö och ligger priset som i Gävle så kan jag lika gärna vänta tills jag kommer dit.
Gillade däremot tjejen som klippte mig sist här så vi får se hur jag gör, har lite beslutångest.
 
Hoppas ni får en fin dag i alla fall så hörs vi mer senare! :)
Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0