Fuckin oväsen!!

Hejsan!
Haha ni skulle ha sett utbrottet jag fick igår natt.
Det finns ett hus/lada eller vad fan det är här över vägen som dom använder som replokal eller något liknande.
Det räcker att jag på dagarna får höra deras försök till att göra musik men på nätterna tar jag förfan inte!
Dom spelade enda framtills kvart i tolv igår natt en söndag! Tillslut fick jag fnatt, hade Tessan i luren och Gottfrid i andra handen och gick dit. Bankade på fönstret i det rum dom var i och alla blev typ livrädda haha. .
Konversationen blev typ såhär...

Jag alldeles rasande: Klockan är typ kvart i tolv en söndag, folk försöker sova!
En puckad livrädd idiot: Jag trodde inte det hördes..
Jag: Näe men nu vet du det sörru så det är dags att sluta!
Puckade idioten: Okej....
Gottfrid: Hoppar upp på fönstret tittar in och säger VOFF!

Vi går därifrån och hör inget mer, haha härligt härligt! ^^
Ibland måste man vara en bitterfitta och i sådan situtation så funkar inget annat.
Hade det varit musik så hade jag tagit det men det där var något försök till musik och ett jävla misslyckat sådant med bara massa jävla bas och oljud! Jag flippade! ..

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 15.00 så jag kan ta och ringa en studievägledare i Gävle och höra lite.
Men först måste jag ta något att äta, hungrig som få!
Hörs mer senare!..
-

GAAAH nu börjar idioterna låta illa igen. FUCK FUCK FUCK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0