Hoppa ut från ett plan..

Hejsan alla underbara människor därute! :D
Har ni sovit lika gött som mig?
Jag har inte sovit såhär bra på hur länge somhelst. Drömt konstiga drömmar och shit när jag var i Gävle men inatt så drömde jag saker som jag inte riktigt minns men som gjorde mig lugn. Bland annat så drömde jag om min svåger, hur han välkomnade mig hem. För det är precis det jag är, jag är hemma! :)

Jag har däremot fått huvudvärk så det blir att ta en ipren och bara softa nu.
Senare på eftermiddagen ska jag följa med Ramona till Söderhamn för hon ska hoppa fallskärm, det skulle jag också vilja pröva på någongång. Övervinna den här jävla höjdrädslan liksom. Men jag tror jag nöjer mig att anta utmaningar på fast mark ett tag framöver iaf. haha man ska inte utmana ödet allt för mycket när man heter Isabelle Jansson. ;)

Jaja jag hoppas i alla fall att ni får en helt toppen dag! :)
Vi hörs mer senare..
Ciao!



Det verkar vara en jävla frihet däruppe iaf... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0