I Gävle.

Hejsan!
Nu sitter jag hemma hos Tessan och kikar på Cold case men det är reklam nu medans hon står i duschen.
Efter det så ska vi ut på en promenad, ska bli skönt! :)
Imorgon blir det somsagt utgång på Heartbreak men först ska vi till Läkerol Arenan och kika in läget där och se om det är något att hurra för, längtar som fan! Är så partysugen nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen haha ;p

Imorgon på förmiddagen blir det först en sväng in till stan iaf. Kolla efter något snyggt att ha på sig på kvällen, ta en sväng förbi systemet och även kanske klippa mig eftersom jag inte gjorde det i Bergsjö.

Nu börjar cold case igen.
Vi hörs mer när vi hörs..
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0