Imorgon blir familjen större! <3

Hejsan!
Idag har det faktiskt hänt saker och dagen har varit riktigt skön! :)
Jag har övningskört hela dagen för min syster har fått någon hemsk infektion i hennes tå så jag har varit hennes privat chaffis och vi har farit runt överallt typ. ;p
Vi har även grillat i det hm "vackra" vädret och tog faktiskt en liten simtur i sjön i regnet med haha. Skönt som fan och faktiskt mitt första dopp för året. Härligt härligt! ;) Nu kommer det bli en simtur varje kväll.
Vi var över till två av hennes kompisar. Först ena för att se hennes nyfödda son som var skitsöt! :D
Sen andra för att se min bebis som flyttar hem hit till mig och Gotte imorgon.
En liten kattunge som ska heta Habibi Milan Jansson. Hade lite svårt o bestämma mig för vilket namn så han får heta Milan i mellannamn och Habibi som tilltalsnamn ;) Så nu kommer Gottfrid få en kusin/bror och jag kommer få två grabbar att älska. <3 Familjen växer sörrni ;)
Familjen han bodde hos tidigare innan dom som har honom nu hämtade tillbaks honom var hemska mot lillgrabben. Han blev rökskadad och dom gjorde något med hans svans så stackarn är livrädd.. Tur nog så kommer han få det bra nu med mig och Gotte och vi ska överösa honom med kärlek. Åååh längtar tills imorgon! <3

Imorgon MÅSTE jag iaf städa för jag glömde såklart att göra det idag med.
Vill att det ska vara städat och klart när lillgrabben flyttar in.
Näe nu ska jag skriva lite med folk på msn sen sova.
Vi hörs mer imorgon.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0