Ja jag är snygg din fitta!

Fyfan vad lack jag blir på osäkra jävla människor som inte vet vad självförtroende är för något så dom känner att dom måste FÖRSÖKA trycka ner andras genom att skicka fjantiga små kommentarer på nätet ANONYMT såklart eftersom dom är så missbildade och fega för att visa vem dom är.
Det är så jävla AVUNDSJUKA så det skriker om det, jag vet att jag är förbannat snygg och det är precis det ni stör er på. Sen att jag faktiskt har hundratusen som jag kan spendera på att förbättra det enda som jag tycker behöver förbättras på mig för att bli ännu snyggare gör er bara sjukligt irriterad eftersom ni inte ens har råd med snabbmakaroner i slutet av månaden!
Era killar ligger och runkar till bilder av mig eftersom dom aldrig skulle kunna få mig i verkliga livet och ni tjejer vill vara mig, ni vill ha min självkänsla och ni stör er som fan på att faktiskt en tjej kan vara så jävla bra som mig, så jävla snygg som mig, så jävla smart som mig och faktiskt veta om och SÄGA att jag är det! Fuck jantelagen. Jag är bra och det tänker jag inte ens försöka att förneka.
Snuskiga jävla osäkra människor borde få flytta till någon jävla ö långt bort från oss bra självsäkra människor för osäkerhet och avundsjuka är fan det mest avtändande och osexigaste som finns! USCH!!
Sluta lägg ner så mycket energi på att hata mig och lägg det istället på att fixa erat eget utseende och skaffa er en personlighet så kanske ni mår lite bättre sen. Ge mig erat kontonr så kan jag sätta in lite pengar så ni har råd med att gå till frisören eller något så kanske eran självkänsla höjs någorlunda så ni slipper känna behov av att skriva onödiga kommentarer på nätet till snygga människor bara för att dom just precis är det, SNYGGA!

Shit va det där kändes skönt att få ur mig...
Hoo...
Nu blir det att sova, godnatt!


Kommentarer
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Ojoj. Hårda bud.

Men anonyma, elaka kommentarer är bara roligt. Så fega människor.



Jag skickade en comment til len bloggare som skrivit om ensamammma söker. Jag skrev nåt i stil med "alla söker visst nu, haha. Snart kommer väl ensam bloggerska söker, ensam häst söker, ensam narkoman söker...haha"



Anonymt svar: "Ensam fjortis söker tönt. Det vore nåt för dig, fetto"



Haha

2009-08-03 @ 11:27:01
URL: http://alltutom.blogg.se/
Postat av: Sofia

sv: Ja, det är det faktiskt, så gör det du ;)

2009-08-03 @ 11:28:25
URL: http://sofiaericsons.blogg.se/
Postat av: Therése

Haha, ja, det är väl det :P Man har ju sina bra och dåliga dagar men kärleken har ändå bestått :)

2009-08-03 @ 14:12:05
URL: http://terezita.blogg.se/
Postat av: Marica Rödebäck

Hej Bella!



Tack för din kommentar!

Det är bara bra med mig, lite spänd och nervös för man får tydligen besked från högskolan denna veckan! Jag vill så gärna ha en plats.

Hur är det med dig?

2009-08-03 @ 21:29:43
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0