Krav krav krav!

Hejsan!
Mailade min skola igår och frågade om jag är tvungen att vara skriven här i Nordanstigs kommun för att plugga här och det är man visst tvungen att vara.
Där försvann mina impulsiva planer att flytta härifrån och som vanligt så krävs det så jävla mycket planering runt allt så jag bara vill spy!
Men det är väl lika bra egentligen när jag tänker efter då en flytt inte riktigt skulle passa in just nu.
Bättre att fokusera allt på operationen och återhämta mig på bästa sätt efter den, plugga på och ta körkortet.
Lite svårt bara när jag får mina tankar för mig så vill jag att det ska ske påengång och helst igår, tyvärr så funkar det inte så och det är lika bra att jag lär mig det.
Får se hur jag känner när våren kommer, ska ju ha körkort och grejer då så då kommer jag nog inte känna mig lika låst om jag gör det så flyttar jag nog då. Framtills dess så får jag åka och hälsa på vännerna i Gävle och kämpa på häruppe. Jag har ju Gottfrid och tur är väl det!

Försökte ringa ett samtal med men personen var inte anträffbar just då.
Ska försöka igen lite senare annars lämnar jag ett meddelande.
Måste även till banken och prata med dom, vet dock inte när den är öppen här så måste kolla upp det.

Många måsten det finns, alldeles för många och jag hatar varenda ett av dom.
Nåväl, lika bra att sätta igång med allt.
Hoppas ni får en bra dag iaf.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0