Man mår som man förtjänar?

Baaaaaaakis!
Ohjaa det är jag nu kan jag lova, legat hela jävla dagen.
Nu äntligen börjar det bli lite bättre, minst fem liter vatten och en pizza senare haha.
Sitter hemma hos Tessan och är grymt sugen på blåbärsglass. Blev inte att jag åkte hem idag, jag orkade inte upp från hennes soffa.

Kvällen igår var rolig. Var ju först på sommaryran, drack en cider och åkte en karusell.
Sen så skjutsade Ali (Killen jag dejtade här nyligen) hans kompis och kusin mig och Tessan till Heartan där jag shaajkade på. "Darin" kom dit och jag följde med honom sen men det blev strul och vi började gå mot sätra och då kom Alis kompis igen och jag sov istället hos honom. hahaha... Jag med alla mina karlar, inte lätt att vara jag inte ;)

Nu blir det i alla fall lugnt framtills den 28 augusti. Har iofs sagt det ett bra tag nu men nu får det vara allvar haha.
Hahahahahaha skrämde precis skiten ur Tessan, "Jag äter upp det här det är bara lite grönt gegg" hahahahha så jävla skön! :D

Aja nu blir det vatten och teven som gäller.
Hoppas ni hade det kul igår och får en skön kväll.
Ciao!


BTW världens skönaste bakis bilder kommer dyka upp så fort jag har kommit hem.
Hahaha klockrena bilder så håll utkik yao! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0