natt irritation..

Jag blir så jävla arg och ledsen!
Att man ska få ta skit för att man känner att man vill åka iväg, träffa människor och faktiskt ha roligt. Leva sitt liv!
Nej tydligen så ska man sitta låst som tjugoåring, inte göra ett skit eller känna någon... För annars får man ta skit. Allra helst om man låter sin hund följa med på tåget då "kuskar" man visst runt på honom. Oj så hemskt det är att han får lära sig den sociala biten och träffa något annat än granar!

Jag vill bara påminna DIG om att det var DU som spydigt undrade om du var tvungen att ha honom heeeela din semester för att du passade honom två helger.
Det var även DU som sa att jag alltid skulle ha hundvakt till hands om jag ville men ändå så fick jag höra att om han isolerade mig så skulle jag inte behöva ha honom för att jag ville åka och hälsa på min pojkvän!
Jag fick därför låna en lägenhet av en kompis för det var så jobbigt för dig att ha honom så jag kunde åka till Gävle. Då fick jag hela tiden höra hur mycket du saknade oss, och om Gottfrid ens skulle komma ihåg dig. När vi två veckor senare kom hem så har du bara varit grinig och varit med dina vänner. Verkligen ett bevis på hur mycket du saknat oss... Eller inte..
Sen för att jag vill åka till Gävle ihelgen igen för jag har så galet tråkigt här så jag skulle kunna hänga mig själv så får jag höra att jag kuskar runt på min hund för jag låter han åka tåg och vara hos min pappa som han älskar galet mycket!
Du säger då att du ska ha honom sen få det att låta så hemskt att du ska behöva ha honom. Hur fan ska du ha det?!!

Sen dra samma jävla skit om och om igen. Imorgon så kommer du berätta hur lite du har sovit pågrund av att du haft ett bråk med hemska mig. Oj va hemsk jag är som får ta ständig jävla skit, bo på ett ställe där typ varenda jävel avskyr mig och inte känner någon.
Nej usch va hemsk jag är som inte låter dig styra mig totalt.. usch va hemskt...


O sen så till dig!! Fråga din kille vad han gjorde eller snarare VEM han gjorde i lördags..
Sluta var så fuckin blåst och öppna ögonen ffs! Usch.......


Fuckin Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Milo

Usch villket skit de ska bli för dej :/ Gör ont i mej.

Men du, nu när jag har bil, kan inte ja ta och gasa mig iväg hem dig någon dag? :D



Kram! Saknar dej!!

2009-08-04 @ 08:49:26
Postat av: Bella

sv till Milo:



Ja det är inte lätt alla gånger..

Ja snälla gör det! :D Skulle vara superkul om du kom. Saknar dig enormt mycket! <3<3<3

2009-08-04 @ 10:47:33
URL: http://bellaaadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0