Nybakat bröd, lovely!

Godmorgon!
Idag vaknade jag runt halv åtta, satt igång tvn direkt eftersom VAKNA med the voice började sändas igen igår på tv.
Lovely, har saknat det gänget nu under sommaren.

Just nu håller jag på att baka bröd, var så sugen på nybakat bröd när jag vaknade så jag kunde inte låta bli. Dom håller på att jäser nu och snart ska dom in ugnen sen så får jag avnjuta en nybakad smörgås, mumma! ^^

Dagens planer är att STÄDA! Har skjutit upp det alldeles förlänge nu. Köra lite pilates och så får jag inte glömma att ringa pappa lite senare för att höra om han kan passa Gottfrid ihelgen. Jag hoppas verkligen att han kan det annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra.

Näe nu ska brödet gräddas.
Vi hörs mer senare, ciao!


Kommentarer
Postat av: hanna :)

Fan vad snygg design du har! :)

2009-08-25 @ 15:19:14
URL: http://everyheartbeat.blogg.se/
Postat av: Anna

Long time, my dear!! :)

What's happening... Eller, tja... Det kan jag ju läsa mej till... Hehe!!

Kram!!

2009-08-25 @ 22:06:39
URL: http://miranna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0