Rött är gött! ;)

Godmorgon!
Då var det helg igen då, en helg som för mig kommer spenderas här i Bergsjö vilket betyder att den blir lugn.
Imorgon kanske jag och Ramona ska ut och dansa iaf, vi får se hur det blir med det men de skulle vara rätt kul.

Idag så har jag inga större planer. Fortsätta städa, sortera lite o sånt. Röra mig till ica och handla det som fattas till min tacopaj och kanske ta mig en sväng förbi systembolaget (som är ett stort plus att dom har i denna lilla by) och köpa mig en flaska rödvin.
Sen jag slutade röka så har jag börjat tycka om saker jag aldrig tidigare trodde jag skulle börja gilla, olika vinsorter är en grej och tomater är en annan. haha :P
Påtal om rökningen, undra hur länge jag har varit rökfri nu? Det måste jag kolla upp..
 Hursomhelst så blir det nog att avnjuta ett glas rött och sätta igång och kika lite vad för skolarbeten som behöver göras. Nackdelen dock med att dricka rödvin är att man blir bra sugen på något annat om ni förstår vad jag menar ;)
Och eftersom jag inte känner någon här så är det en jävla stor nackdel haha.. Jag ska fan skriva en plus och minus lista med att bo här i Bergsjö. Se vad som är för och nackdelar så jag kan avgöra om jag ska stanna kvar eller flytta.
Iofs lutar det väldigt starkt till att flytta men roligt att göra ändå för att se...

Vad ska ni göra idag då?
Blir det något partaj eller blir det en lugn helg hemma?
Tell me! :)

/BeLLaaa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0