Senaste nytt; BeLLa är i stan!

Hejsan!
Det blev inget mer uppdatering igår..

Tågresan med Gottfrid gick riktigt bra i alla fall, det var inga andra hundar med på tåget däremot så var det bra mycket med folk i vagnen. Han brydde sig inte utan gick och la sig direkt. Min duktiga gullunge! :)
Pappa hämtade som bestämt upp oss vid station och Gottfrid blev typ supertrouper glad över att se honom.
Vi åkte till Tessan hämtade upp henne och så släppte pappa av oss i Bomhus hos min syster. Där hämtade vi upp Tessans nya små bebisar som jag är stolt gudmor till! :D Nala och Sotis, Sotis heter däremot Bonita för mig haha. :p

Inatt så blev jag typ trakkasserad. Fan va folk ska ringa mig, är det typ EXTRA EXTRA BeLLaaa är i stan!
För fyfan vad det blir fart på snubbarna och telen ringer som fan, leave me alone kanske?
Förhoppningsvis så kanske dom slutar efter mitt utbrott igår men det tvivlar jag på, har ju förfan sagt på alla möjliga sätt det går att jag inte är intresserad men dom är visst för tröga och för besatt i mig för att fatta. Det är inte lätt att vara jag inte haha ;)

Nåväl, är trött som fan efter samtalen i natt iaf, men jag orkade mig upp till skolan för att träffa en studievägledare.
Gick superbra och jag har sökt hit till Gävle, nu gäller det bara att prata och skicka in lite papper samt tidigare betyg så kommer det nog bli bra, i hope..
Efter mötet där så bar det ner på stan för att träffa Malin! :) Blev en lunch på Waynes och sen en liten snabbtur genom stan. Köpte nya tights, halsband och en cardigan.
Känner mig duktig att det inte blev mer, jag med mitt alldeles för starka shoppingbehov.
Operation om en månad så får tänka mig lite för..

Nu ska jag alldeles strax sätta igång och göra mig ordning sen börja förfesta lite.
Det blir förfest här, sen vidare till Brända Bocken och sen Heartan.
Vet inte om vi skulle till Bilagan också för variation. Kasst ställe egentligen men det kanske har blivit bättre, roligt att glida in och glänsa över alla iaf haha ;)

Ni får ha en helt underbar kväll mina underbara läsare!
Vi hörs mer när vi hörs..
Ciao! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0