Söndag

Alla har visst sol idag förutom vi häruppe i Bergsjö för här regnar det på.. ;p
Rätt härligt faktiskt, jag tycker regn är en rejäl mysfaktor även om jag inte har någon att mysa med så är det great!

Jag har ingen aning om vad jag ska göra idag. Jag har massvis med tvätt sen tiden i Gävle men jag har inget sköljmedel och jag har ingen somhelst lust att varken gå att köpa eller att tvätta iaf så det får bli någon annan dag istället. Jag har ju lite rester från förra terminen i skolan så kanske bör kika igenom vad som ska göras innan skolan börjar igen så jag inte ligger efter redan i start. Har ju inte direkt något bättre för mig i alla fall så.
Plugga lite körkortsteori skulle ju inte vara fel heller.

Jaja jag har rätt mycket som måste göras egentligen det handlar bara om att ha lust att göra dom haha.. :p
Nu blir det en promenix med Gottfrid iaf och rensa tankarna sen så får vi se vad jag tar tag i.
Hörs mer senare, ha en trevlig söndag allesammans! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0