TANSAMs födelsedag! :D

Jag kom på vad det var jag hade glömt!
Min kära underbara bästa vän Tessan AKA Tansam fyller ju år idag! :D
26år i siffror, 20 år i utseendet och fjorton i sinnet.. haha det är great de! ;)

Tessan är en otrolig människa jag lärde känna genom en gemensam vän på en kryssning vi åkte på i november för två år sen snart. Medans dom andra två på kryssningen försvann så umgicks jag och Tessan och sprang runt och gjorde båten osäker. Visade sig att vi hade galet mycket gemensamt och resan blev klockren tackvare att hon var med.
Vi började umgås och det dröjde inte länge innan vi började planera en resa till Stockholm. Jag trodde aldrig den skulle bli av, jag var så van att mina vänner jämt sa och lovade så mycket men Tessan visade sig vara ännu mer lik mig en vad jag kunde ana för resan blev av och trots den var lite strulig så hade vi förbannat roligt! ^^
Efter det så har vi bara blivit bättre och bättre vänner. Hon är en underbar människa jag vet att jag kan lita på. En person som inte bara säger saker utan även håller dom. Ärlig och rak på sak. En fantastisk människa helt enkelt.
Vi har galet mycket roligt planerat här i fortsättningen, resa till Stockholm o november, nyårskryssning samt en Italien resa i sommar! Sen så är det massa andra saker som massa roliga utgångar och så.
Ensak är iaf säkert och det är att vi har mycket roligt framför oss.. :)

Grattis Tessan, hoppas du får en helt underbar födelsedag för det är du verkligen värd! :D



Haha skönaste bilden EVER! Från vårat senaste äventyr när vi låg bakis hela dagen efter. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0