Today it's sunday.

Godmorgon!
Igår hade jag somsagt en riktig slö lördag. Blev två filmer, Bedtime stories och Fast and Fearless. Båda var väl helt okej.

Imorse vaknade jag av att Arne ringde och berättade att Ramona ramlat och brutit benet och befann sig på akuten.
Hon ska opereras nu i eftermiddag och jag hoppas och håller tummarna på att det går bra.
Han berättade även att E-B bror hade dött här på morgonen, så jävla hemskt. Hur mycket ska hon få gå igenom egentligen? Mina tankar finns hos dig..

Efter samtalet så började jag och Gottfrid gå emot Ramona för att släppa in katterna och efter det fortsatte vi våran promenad. Kom in gjorde en fet frulle med bacon och ägg så jag orkar med att storstäda lägenheten idag. Orken har dock inte kommit ännu, men jag behöver verkligen städa så med ork eller inte så måste jag.

Nu däremot ska jag slappa en liten stund framför tvn innan jag börjar anstränga mig med något.
Vi hörs mer senare, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0