TRUE BLOOD!

Då har jag kollat klart på första avsnittet av True Blood då. Hm och vad ska jag säga?
Den verkar väldigt bra samtidigt som jag inte riktigt gillar den, lite svårt att förklara och ska inte säga för mycket heller efter bara ett avsnitt. Något med den gör att man bara vill fortsätta se i alla fall så det kan nog bli en riktigt bra serie för mig att följa, hoppas på det i alla fall nu när mitt älskade Prison Break har slutat. Som förresten hade det mest hemskaste slutet, jag seriöst grät! Älskade älskade Michael! <3
Varför ska alltid riktigt bra serier sluta med något sjukt för?
Tänk bara tre kronor när det slutade, den där jävla Sten frisk som sprängde allihop i luften, haha lyckat slut liksom. Helt sjukt! Vad hände med lyckliga slut? Kan man få se ett sådant nångång också och inte att bästa huvudpersonen som man följt och börjat älska DÖR. Det blir ju förfan som ens vän dör.. Hemskt!

Aja nu spårade jag ur riktigt rejält från ämnet som faktiskt var True blood... Jag hoppas det kan bli en ny favorit iaf, bara grejen att det är vampyrserie gör ju den galet sexig haha.. ;) Det blir att fortsätta följa den iaf för jag tror den bara kommer bli bättre och bättre. :)

Nu ska jag ut med Gottfrid lite snabbt sen sova.
Är så sjukligt trött så jag knappt klarar av att hålla ögonen öppna.
Vi hörs mer imorgon alla snyggingar därute, godnatt!
/Bella ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0