Att göra idag!..

Aloha!
Det småregnar lite ute så när jag vaknade så pallade jag inte att gå två gånger, först en med Gottfrid och en till Ica, så jag satt på Gottfrid nosgrimman och så gick vi iväg. Han fick sitta ute och vänta medans jag bokstavligen sprang in på affären för att köpa blekningsmedel haha. Gottfrid skällde på fint men jag orkar inte bry mig längre, finns ungar överallt som skriker och ger mig huvudvärk så fan om någon ens skulle VÅGA klaga på att Gotte skäller litegrann.

Nu sitter jag i alla fall här och planerar hur jag ska lägga upp allt idag.
Tror jag börjar med att städa och packa, sen röra mig till Ramona runt tolv eller något, bleka håret och sen dra vidare till banken. Då har jag nästan allt fixat, då behöver jag bara göra mig ordning innan Arne kommer och hämtar oss. Blir nog bäst så.

Jag tror helgen kommer bli riktig rolig! :)
Idag mot kvällen så ska ju jag och Tessan hämta hennes kattbebisar hos min systeryster Diana.
Imorgon kl 10.00 har jag möte med en studievägledare i Gävle då jag ska diskutera ev skolbyte och lägga upp en studieplan. Efter det så ska jag luncha med Malin. Ska bli så roligt att träffa henne, var galet länge sen, typ i januari ?! ..
Efter det så vet jag inte om jag, Tessan och Emma skulle röra oss till Siljaline butiken och boka en nyårskryssning. Vi har planerat att göra det i alla fall men allt blir inte alltid som planerat.

Gottfrid ska ju vara hos pappa, och han blev riktigt glad när jag frågade honom och sa att jag inte ens behöver fråga för han ser det som en ära att ha honom. Det känns helt underbart att höra det, att det inte blir massa suckande och tveksamhet när man frågar, det är inget roligt alls. Dom trivs så sjukt bra tillsammans också det ser jag och därför känns det väldigt skönt för mig att veta att han är i goda händer hos någon som verkligen vill ha honom. Enda jag är orolig över är att Gottfrid inte vill komma hem haha.. :P


Ska ta och kika vad jag ska packa ner nu hade jag tänkt.
Vet bara inte vad jag ska ha på mig på fredagen, har lovat mig själv att inte köpa något nytt då jag JÄMT köper något nytt när jag ska ut. Jag måste skärpa mig, jag ska operera mig för över hundratusen så ekonomin måste säga nej till onödiga köp. Så då blir det den ständiga frågan, what to wear? .. Hm..
Kanske min älskade svarta klänning med dragkedja AKA "Knullklänningen" haha.. tights, massa smycken och min vita lilla väska som jag hittade igen? Men det börjar bli lite kyligt ute nu när hösten drar in så jag skulle vilja ha något över, så då måste jag köpa... GAAAH nu kom köpandet fram igen. Aja vi får se hur jag gör..

Vi hörs iaf senare alla gullungar! :)



Här är anledningen till att jag måte bleka utväxten!

Kommentarer
Postat av: Kaksimas

Det finns en ny blogglista, var med från början och få massvis med nya besökare till din blogg.



http://blogglistan.kaksimas.se

2009-08-27 @ 12:00:30
URL: http://blogglistan.kaksimas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0