Shakira is back!

Okej jag har alltid misstänkt att jag har varit lite för vig, helst när folk håller på att tappa hakan när jag lägger benen bakom huvudet och tycker det faktiskt är skönt att sträcka ut benen så. Men idag när jag skulle sträcka mig efter en grej så överträffade jag till och med mig själv! Alltså ni skulle ha sett hur jag låg haha det går inte ens att beskriva, jag kom på mig själv "shit ska man kunna vara såhär vig? ;o Det kan inte vara normalt"
Och nej jag tror verkligen inte det är normalt, jag misstänker även att det knappt kan vara bra. Vi har en sällsynt ledsjukdom i släkten och jag börjar faktiskt oroa mig lite då jag bara blir vigare och vigare för var dag som går.
Saker jag trodde alla kunde göra kan dom tydligen inte..
Jag hoppas i alla fall på att jag bara är super vig och att det inte är något fel på det, för det är faktiskt roligt att kunna böja sig själv hur man vill, ligga i dom konstigaste ställningarna och tycka det är skönt, något en "vanlig" människa aldrig skulle ha lyckats med. haha :p

Nu till musik och till lovely Shakira.
Jag hade inte hört hennes låt "She Wolf" förän typ nu.
Den är väldigt olik hennes tidigare låtar  tycker jag men jag gillar den.
Desto mer jag lyssnar på så börjar jag gilla den ännu mer, den känns mystisk och jag gillar mystik.
Bjuder här på den låten för er som också har missat den! ;)




Kommentarer
Postat av: Lady Gagas fanblogg

Denna låten är underbar..Shakira är så jäkla bra.

2009-08-20 @ 20:39:55
URL: http://pokerfacegaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0