Snart; True Blood.

Seriöst vad seg jag har varit idag! ;o
Typ allt jag har gjort är att ha legat framför tvn.
Gottfrid är helt underbar för han förstår att ibland så blir det sådana här dagar och då är han riktigt lugn och tar att vi inte tar lika många promenader och inte så långa. Underbara bebis! <3

Imorgon däremot så har jag rätt mycket att göra så det blir att kliva upp i en skaplig tid.
Måste städa, sen iväg och köpa blekningsmedel, hem till Ramona så hon kan bleka utväxten på mig.
Klockan 15.00 så ska jag till banken och dona med pengar till operationen. Efter så måste jag hem direkt och packa om jag inte gör det innan och göra mig ordning för sen så kommer Arne och hämtar mig och Gottfrid och skjutsar in oss till Hudiksvall där vi ska ta tåget kl 17.54.. Hoo..
Väl framme i Gävle så kommer pappa hämta upp oss vid station, skjutsa mig hem till Tessan och vi ska åka hem till min syster och hämta två kattungar som Tessan ska bli mamma till! :)

Jag längtar till att komma iväg till Gävle faktiskt.
Ska ju partaja på fredagen, fira att Tessan har fyllt år och att jag ska operera mig! :D
Ska bli så jävla skoj! :D Ska verkligen njuta av denna utgång då nästa troligtvis inte kommer bli förän i typ november eftersom operationen. Hinner iofs kanske med en utgång till innan den men det är inte säkert, så ska njuta som fan och släppa loss som bara fan! :D

Just nu tittar jag på Lyxfällan, det är ett gammalt avsnitt som jag har sett förr.
Jag brukar inte gilla det programmet då jag blir så galet irriterad på dom idioter som är med där men den här kvinnan tycker jag verkligen synd om. Hon verkar vara en sån gullig människa och verkligen verkligen VERKLIGEN vill få sin lilla affär att gå runt. Det är nästan så jag vill springa dit och köpa alla hennes skor.
Undra hur allt går för henne i dagens läge, dom borde ha en uppföljare så man får se hur allt har gått.


Näe nu ska jag ta mig ett glas trocadero och vänta på att True blood ska börja.
PÅMINNELSE igen till er alla, SVT kl 22.00.. Den serien lär vara grym har jag hört och sen Twilight hysterin så har ju vampyrer blivit något snuskigt sexigt! O tänker man på Robert Pattinson så är det inte direkt så konstigt! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0