Första dagen.

Aloha!
Har varit mycket idag som ni kanske förstår och därför skriver jag ingenting förrän nu.

Baby kom till mig igår i alla fall.
Direkt efter jag skrivit mitt inlägg så skickade jag ett kort sms där jag skrev Godnatt!
Han skickade ett sms bara några sekunder efter som jag inte svarade på och någon minut senare ett till som jag inte ens han svara på innan han ringde mig haha..
När jag gick ner för att öppna porten skit trött i fotbollsbyxor o AC.MILAN tshirt o han bara gav mig världens leende, kramade om mig och kysste mig så försvann min grinighet och jag smälte direkt!
Saknat han så sjukligt mycket och det var helt underbart att ligga i hans famn även om vi fick ligga o trängas i en 90 cm madrass på golvet haha.. Så jävla ghetto som det bara blir! Love it! :P
Alltså är det här att tycka om någon, att vara förälskad så har jag ALDRIG varit det tidigare!
Den känsla jag har är något nytt, något jag inte känt tidigare.. Det är magiskt!

Idag runt tolv åkte älsk till jobbet och jag ringde Gavlis som kom direkt.
En kille och en kvinna var in och kikade, dom trodde först innan dom såg allt att det kunde bli lite problem eftersom jag fått flyttat in en dag tidigare men efter att fått sett allt så var det ingen tvekan att dom skulle fixa hit en flyttfirma för en hel flyttstädning, känns så skönt!
Så smidigt o helt otroligt trevliga människor, enormt plus till Gavlegårdarna måste jag säga!
Inte nog med det så lät det även som att jag kommer få nya tapeter samt golv eftersom dom tidigare hyresgästerna har typ förstört det helt och hållet.
Tapetserat själva vilket blev långt ifrån bra och kanske var det därför dom hade matkrig eller vad dom nu gjorde som har gjort att det är fullt med flottfläckar på tapeterna!
Golvet är det brännmärken från ett strykjärn och andra roliga fläckar.
Men sånt stör mig inte så mycket utan mest själva städningen! Jag kan ju inte packa upp något eller börja fixa förrän allt sånt är fixat. Men ah imorgon kommer en flyttfirma så då börjar saker lösa sig! :)

Vid ett gick jag ner på stan och mötte upp Ingela.
Förstår ni hur sjukt skönt det är att bo cirka tre minuter till city?!
Vi drog iväg och luncha på engång eftersom jag var vrålhungrig!
Blev Los sombreros och det var gött vill jag lova! :)
Efter kikade vi runt lite på stan, hittade en tv som jag är så sjukt sugen på att köpa. 50tum för typ 7500:- så snuskigt billigt juh! Men lovat mig själv att vänta tills mellandagsrean och det är ett löfte jag måste hålla.
Mötte upp Picky och vi tre gick till Brända Bocken o satte oss. Picky drack en öl o bjöd mig på en sprite hehe.. No alcohol you know! Lovat min baby! ;) Vi snackade massa skit och allt bara kändes så grymt mysigt o underbart!
Efter det så skulle Picky hem och jag o Ingela fortsatte kika runt och avslutade allt med kladdkaka o Chailatte på Waynes! haha riktig äta på stan dag! :P
Var in på en målaraffär här bredvid tidigare också o kikade lite på färg till mitt vitrinskåp, det är vitt o jag vill ha det svart!
Så blir att köpa färg till det i morgon eller nå ska passa på o kika på tapeter då med! :)

Fan börjar bli hungrig igen men allt jag har hemma är en apelsin typ o vågar inte gå ut själv haha! :P
Va feg man kan bli egentligen av att bo i en by i över ett år. Jag som alltid har älskat o varit van vid ghetto. Jag fortfarande älskar de, det är fortfarande jag men det är lite svårt att anpassa sig direkt till de igen. Men det kommer... Jag är rätt duktig på att vänja mig med saker! :P

Känns helt grymt att vara tillbaks i alla fall..
Att inte behöva planera allt man ska göra, att bara gå typ tre minuter för att komma till stan..
Fika, luncha, shoppa, umgås.. Ja allt man tar förgivet.
Tiden i Bergsjö har varit bra för mig, den har fått mig att se saker på ett helt annat sätt.
Att uppskatta saker.. Jag har vuxit enormt som människa, det är något alla påpekar men framförallt något som jag själv känner. Så mycket som har hänt, dåligt som bra men i slutändan så har det fått mig att växa och se livet på ett annat sätt.  Så varenda tår har varit värt det. .
Men om jag var tvungen att flytta tillbaks till Bergsjö ett år till?
Stup, piller eller hur fan gör man en snara?!!! haha! :P

Tack igen Milo och Peter och såklart Magnus då som kom och hjälpte till han med.
Blir så rörd av att det finns människor som er, kommer aldrig glömma det här.. ALDRIG!

Nu ska jag ta och ringa Tessan o se om hon kan byta några ord nu eller om hon fortfarande vilar för isåfall får vi höras någon annan dag. Pratat i telen hela kvällen typ, så älsklingen ringde o typ undra vem jag pratat med så länge eftersom det varit upptagen fan i timmar! haha ! :P
Sen så ska jag försöka leta reda på den där jävla apelsinen o äta den haha...
Vi hörs mer senare, ciao! ♥




Haha.. Här är ett kort från dagen efter kryssningen.
Alltså sliten och bakis. Roligt nog så är jag mer sliten nu! :P
Fuck vad jag älskar att göra grimaser! I fuckin love it! :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0