This is ...

Jag är så sjukt trött och sliten men ska försöka klottra ner några rader innan jag lägger mig..

Kan ju börja med det positiva vilket är att jag umgåtts med trevligt folk hela dagen typ.
Blev ju först en sväng med Sandra på stan, en galet go tjej jag inte umgåtts med på flera år.
Vi kikade runt på stan och sen så mötte vi upp Ingela och hennes kära Jocke (mina två nya BFFs) höhö och gick till Waynes som är standard när det kommer till oss. Älska de stället!
Efter vi spenderat en stund där fortsatte vi kika runt lite på stan innan jag sa hejdå till Sandra och Jocke skjutsade hem mig och Ingela till henne för hon skulle vara barnvakt till en söt liten grabb.
Lillgrabben satte sig o spela Super Mario och vi fortsatte med vårat babbel.. höhö! ^^
Vi delade på en pizza (måste verkligen ändra mina matvanor väldigt snart!) och sen så hämtade Jocke upp mig och körde hem mig. Var även så snäll att hjälpa mig att leta efter något en bekant påstog skulle ligga där. En vit viktig sak... I flera dm snö är inte lätt att hitta allra helst när jag sen fick veta att den inte ens låg där.
Mer positivt är ett sms jag fått eller flera men just ett jag tänker speciellt mycket på och det var ett godnatt sms som jag fick inatt.. Love it! :)

Negativt då..
Bortsett från att lägenheten fortfarande ser ut som knas, munstycket till dammsugaren är fortfarande hos mamma, jag har ännu inte kirrat tvätttid och jag mår fan dåligt över att inte ha fått ordning på något knappt här hemma! Har trots bott här tjugo dagar nu typ! Inte nog med det så ser trapphuset samt hissen förjävligt ut! Det stinker hash och piss och det är skräp överallt! Imorgon så blir det att skriva en lååååååååååååång lista och ringa Gavlis! Så här vägrar jag att acceptera att det är! ALDRIG!
Det är massa strul, skolan vågar jag inte ens tänka på för har svårt att andas som det är..

Men allt sånt är bara saker som får mig att känna blääääh det som verkligen får mig att må dåligt är när jag ser mina vänner förstöra sina liv och när dom gör det så gör dom det med ett sådant respektlöst beteende mot alla andra allra helst dom som bryr sig.
Dom sårar, bryter förtroenden, bryter löften, stjäl, ljuger och bedrar..
Behöver inte gå in mer på det, för klarar inte..
Är så otroligt besviken och jag hoppas verkligen personen ifråga är besviken på sig själv.
Jag älskar honom det gör jag men det finns en gräns för allt..


Sen så finns det ju en till som tydligen gillar att göra mig besviken genom att gång på gång lova saker han aldrig håller. Ska iofs inte vara så snabb på att dra en slutsats men det är lite svårt att låta bli.
Förstår inte hur många gånger jag ska ta det här innan jag faktiskt vaknar upp o inser att personer som han förändras ALDRIG! Man tycker jag borde ha lärt mig det efter sju år med en annan men tydligen inte..
Idioti att jag aldrig lär mig, ren idioti!

Funderar på att testa o ringa honom men vet inte... Känns inte ens som jag orkar bry mig.
Ska sova nu iaf.
Godnatt, ciao!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0