Kärlek!

Hallå i natten eller ah morgonen eller vad man nu kan kalla det.
Jag har lyckats igen med att vara uppe alldeles förlänge när det passar som allra minst!
Har ju tvättstugan klockan 6:55 nu på morgonen och jag MÅSTE verkligen tvätta.
Det finns inte ens en möjlighet att jag kan låta bli för har absolut ingenting rent!
Kommer verkligen gå som en zombie hela dagen..

Den här dagen har varit riktigt lugn faktiskt och som vanligt har jag skjutit upp allt jag borde ha gjort som bland annat ringt till Gavlis med en lång lista med klagomål! Det får bli när jag vaknar istället..
 
Evelina kom i alla fall hit idag och hon sover över här inatt.
Hon hade varit och fixat håret hos våran vän Jocke och det blev riktigt snyggt!
Så jävla avundsjuk är jag och funderar på att ringa Jockepock och kolla om han kanske har lust att göra mig brunett med lite ljusa slingor i. Sagt sålänge nu att jag ska bli brunett men än har jag inte vågat så får se hur jag gör! :P
Jag och Evelina har iaf käkat, snackat massa strunt och kikat på film.
Riktig slapp dag..

Sen så kom Ali och två kompisar till honom över en liten stund med.. 
Haha han är så jävla störd o jag vill slå o kyssa honom på samma gång! :P
Jag är ju iofs lika störd jag med om inte ännu stördare höhö..
Jag tycker han förvirrar mig men jag är nog lika duktig på att förvirra honom med.
Vårat samtal idag tex:
- Ali du är ingen rolig kompis..
- Kompis?!
- Ja kompis... Du är inge rolig..
- Jaha så nu är vi kompisar igen?
- Vah?
- Jag trodde vi var tillsammans. Kan du bestämma dig?
- Men vah?
- Ja ena dagen är vi tillsammans, andra dagen är vi vänner, tredje så hatar du mig, hur ska du ha det?
- Haha men älsk.. Man kan vara tillsammans och vara vänner, det är bäst så juh.
- Aa det är rätt..
- Ah och du är MIN kille OCH min bästis.. förstå.. inte många som lyckats med det inte, så var stolt! :P 

Vi är kärlek och förhoppningsvis så är vi det veckan ut höhö! ♥







 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0