En dag med Mamsi!

Godmorgon allesammans!
Nu är städfirman här och jag sitter här framför datorn som nå fån haha..
Dom visste inte ens att jag skulle vara här så tur var väl att jag hade klivit upp klockan sju och var fullt påklädd o så! :P
Jättetrevliga tjejer i alla fall och nu börjar det redan lukta gött här vilket känns lovely! ^^
Ringde mamma lite tidigare och hon skulle lämna Viktor sen så skulle hon komma och hämta mig så skulle vi åka iväg o kika lite på julklappar. Ska bli mysigt, länge sen jag hittade på något med mamma och allra helst bara henne. Min lilla Mamsi! ♥

Jag hoppas och jag antar att det blir till Köpis vi ska.
För då ska jag springa in på IKEA och beställa en säng, en dag till med den här och min rygg går av, jag svär!
Evelina kommer ikväll med och ska sova hos mig, ska bli urtrevligt... Inte träffat henne sen i maj tror jag?
Men får inte glömma att möta upp Tessan på stan för att hämta mina saker som jag lämnat hos henne. 
Min vodka från kryssningen som jag tänkte klunka i mig på lördag när det blir utgång med Ingela på Cava! :)
Jag har ju egentligen ingen ekonomi till det men eftersom jag redan har dricka hemma och vi står med på listan så blir det ju knappt några pengar och då kan man ju inte tacka nej! ;)
Man behöver roa sig annars går man under och jag har över ett år att ta igen.. haha! ;P 
Åh somsagt känns sjukt UNDERBART att bo här!

Nu ska jag ringa mamma och kolla om hon är påväg sen slänga på mig ett par jeans.
Sitter i mjukisbrallor nu vilket inte riktigt funkar för mig när det är en tripp shopping som gäller hehe! :P
Hörs senare, ciao!



Haha finns en jävla skön historia bakom den här bilden...
Blekte mitt hår och använde silvershampoo så mitt hår blev BLÅTT!
Dagen före min födelsedag o kryssning köpte jag en svindyr hårinpackning som jag skulle sitta med ett bra tag o för att inte droppa vatten i Tessans soffa när jag skulle glo på fotboll så satte jag en Time-påse på huvudet, sexigt va?! ;)
Haha inte alla som lyckas vara het med en påse på huvudet direkt, men jag lyckas jävligt bra I think.. höhö! ^^


Kommentarer
Postat av: luckeboi

Nu startas tävlingen, veckans header. Vill du vara med och tävla så skriv in till mig. Jag kommer gå in på era bloggar och kolla in eran header. Vinnaren i veckans header visas på fredag denna vecka men sen så är det ny tävling från nästa måndag 7.12. Nu kör vi igång!

LYCKA TILL!

2009-12-02 @ 10:09:00
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0