En kväll med Evelina.

Aloha!
Igår efter jag och Evelina pysslat lite här hemma så åt vi lite kex och drack en massa vin och blev rätt så bra påverkade.
Ringde Baby och han och hans bror kommer över vid typ ett tiden och åkte igen vid typ fyra.
Under dom timmarna han det hända grejer vill jag lova.
Han kör med en machostil inför sin bror, en stil jag avskyr!
En stil som framkallar en jävligt kaxig sida av mig och den fick han smaka på!
Vi redde ut det mesta och han bad om ursäkt.
Egentligen borde väl jag kanske ha bett om ursäkt över allt jag sa med men samtidigt så förtjänade han det.
Men det är lugnt nu iaf.. Nästan..
Får se om vi ses ikväll eller inte, beror på hur jag känner ikväll och om jag ens orkar.

Idag ska jag iaf fixa lite i lägenheten.
Ska fixa in mina kläder som ligger utslängda på golvet o i kartonger in i garderober samt pyssla med annat.
Funderar på att springa ner till målaraffären och köpa färg så jag kan måla mitt vitrinskåp.
Är galet mycket jag behöver köpa faktiskt men har varken tid eller lust att springa runt o kika på allt.
Ingen ekonomi heller för den delen. Har ju inte ens lyckat fått hem sängen än! ;o
Måste handla hem lite mat iaf för har ingenting alls hemma, ska ta och ringa pappa snart och kolla om han möjligtvis har lust o köra mig så jag kan handla hem något.
Har ätit ute nu sen i söndags, något som funkade förr men inte med den ekonomi jag lever med nu.

Lika bra att ringa Papi redan nu o fråga så jag vet.
Sen blir det en dusch så jag vaknar till liv, känner mig som en zombie!
Hörs senare, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0