Fuck you!

Hejsan!
Picky kom förbi igår och var här en stund.
Blev riktig chockad över att han kom hit knacka på dörren Gottfrid skäller men Gotte hoppar upp och ger honom en puss påengång trots att han ALDRIG träffat honom tidigare. Haha helt otroligt! :)

På kvällen efter Picky åkt började jag känna mig rejält hängig och det kändes som hela jag nästan brann..
Skrev det till personen som ska bry sig sååååååååå mycket om mig men tydligen är vissa ord lätt och säga och behöver sakna mening!
Kan säga så mycket som att jag tog illbaks mitt hjärta igår och han ska aldrig mer ha det!
Inte bara för att han är en TÖNT som inte bryr sig utan även för att han utan tvekan inte är den person han utgett sig att vara mot mig..
Han är ett irritationsobjekt som jag bara skulle vilja trycka ner i snön och tvinga han att äta den gula!

Ah nu lämnar vi honom....
Jag blev bättre mot natten i alla fall och idag så känns de mycket bättre!
Var nog brist på sömn vilket jag fortfarande har efter att suttit uppe till typ halv fem igen.
Milo ringde mig imorse runt nio och ska iväg och kolla in hennes jobb vid lunch. :)

Nu däremot ska jag ta mig en mandarin till frukost haha och sen ett varmt bad.
Så sjukt nice!
BTW så jag har fått mens med! :D Har varit sjukt orolig att det låg en liten mini därinne men så var inte saken och ingen är lyckligare än mig över att känna mensvärk just nu vill jag lova! :D

Hörs senare, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0