Hilton look?! ;)

Damn vad det har varit fullt upp idag alltså!
Först att jag träffade Mikkis, fixade lite ärenden..
Hann hem, skrev ett inlägg här i bloggen och ringa Ingela sen så dök Jockepock upp! :)
Vi snackade lite sen så drog vi ner på stan, han tog bussen hem till Sandviken och jag väntade på Ingela som kom typ tio minuter efter...
Vi sprang runt på stan enda fram till typ 19 och kikade på stortsett varenda affär efter en klänning åt mig tills imorgon. Jag är kräsen och allt är så utplockat så tillslut gav vi upp och tog och åt istället, lasagne för mig..
Och med besvikelse att jag inte hittat en klänning så gick vi i alla fall iväg och solade något jag kanske inte borde ha gjort. För damn vilket dunder solarium och efter att inte ha solat på kanske ett halvår och sen lägga sig i ett sådant gör att det svider bra nog trots att det bara var 16 minuter. Skönt var det i alla fall och förhoppningsvis går det över snart, den svidande känslan alltså.
På solariumet träffade jag Sandra och när Ingela fick skjuts hem av sin syster och hennes systers kille så satt jag och Sandra kvar en stund och snacka och tog sedan en promenad mot mig. Där skildes vi åt, jag hem och hon gick för att leka spion haha! :P
Så nu sitter jag här och har varit hemma i kanske en halvtimme typ...
Om drygt en timme ska jag iväg till station och möta upp min syster Ramona som kommer med tåget!
Ska bli så jävla underbart att träffa henne igen, saknar henne en massa! Är ju van att ha henne omkring mig hela tiden eftersom jag trots haft det i snart två år och nu helt plötsligt har jag varit utan henne i en månad.. Känns knas! Men ah snart så får jag krama henne! ♥


Imorgon är det ju Nyår vilket jag tror att ingen har missat direkt hehe...
Jag har fortfarande inte hittat något att ha på mig då jag VÄGRAR sätta på mig något jag har i garderoben då allt i alla fall sitter förjävligt då det mesta har blivit för stort eller så är allt för smått vid brösten istället.
Sen när det är Nyår så vill man faktiskt ha något nytt.
Stan skulle visst ha öppet till kl 15 imorgon. Så när jag vaknar (om jag ens lyckas somna) så blir det att direkt ta en tripp själv ner på stan. Rycka åt sig något som i alla fall ser halvskapligt ut och glömma resten. Orka fokusera vad som är "Nyårs look". Har gjort det alla år tidigare och har inte direkt haft roligare pga min outfit.
Så antingen blir det nå rockigt eller så nå riktigt "Paris Hilton" haha.. ;)
O Med Hilton så menar jag nå riktigt girly... Rååååååååååsa, pärlor, BLING BLING, Putläppar och diva smile... O varför inte min tiara som ligger här för en äkta DIVA look! haha! ;) LOVE IT! ^^
Eller ah vi får se helt enkelt vad det blir för något, rycker de bästa av de sämsta jag hittar helt enkelt! :P

Men ah nu ska jag kirra annat...
Hörs senare, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0