Toppendag! :D

Hallå allesammans!
Idag har jag haft en riktig toppen dag! :)
Varit med Milo sen imorse och vi har pratat om allt mellan himmel och jord.
Massa minnen, dåliga som bra. Skrattat helt otroligt mycket allra helst åt mina minst sagt gamla fjortisinlägg på Lunarstorm sen jag var ett litet barn. höhö! ^^
Jag ska fan lägga upp något sen så ni får läsa, haha helt otroligt hur mycket man kan utvecklas som människa, i både språket, relationer, åsikter och den allmänna synen på livet.
Den personen jag var DÅ och den person jag är NU är så olika så knappt jag själv kan förstå att det är jag som skrivit det. :P

Imorgon kommer Gottegos hem! :D
Det stinker fortfarande målarfärg här sen mitt lilla expriment men det skiter jag i!
Pappa ska till Holland och jag är stort behov av min lilla älsklingsgosi!
Gottegos är allt o fan vad jag saknar honom!
Milo kommer hit imorgonkväll med och då blir det NYKTERT med hemlagad mat (Måste komma ihåg att stänga av brandalarmet haha) film och typ sällskapsspel eller nå. :P
Ska bli riktigt kul! :)
Får se om Mikkis skulle kika förbi en stund på dagen med, får helt enkelt se.
Nu däremot så ska jag fixa lite här hemma så de inte ligger något olämpligt någonstans som Gottegos kan få i sig.
Sen försöka sova..

Hörs imorgon, puss!
/B



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0