What to do...

Hejsan!
Igår tittade mamma förbi. Vi åkte iväg och handlade och sen hem till mig så jag kunde bjuda på mat.
Kyckling med curry och pasta med en sallad till stog på menyn.
Mamma blev nöjd! :)
Efter vi ätit och pratat en massa och haft jättetrevligt åkte hon hem till Forsbacka och jag satt mig framför datorn och kikade runt lite.

När klockan blev elva så beslutade jag mig för att följa med Picky och hans kompis ut på Bilagan trots allt.
Bilagan är verkligen inte mitt ställe att vara då hela stället andas desperat för mig.
Att jag sen uppfattas som divig bara för att jag inte har någon som helst lust att göra det dom kallar för att "dansa" något jag nog mer skulle se som ett epilepsianfall till något som kallas musik men som är en tondöv människa som står och skriker till Fångad av en stormvind och ger alla människor som inte är döva migrän o tinnitus...
Men igår hade jag faktiskt rätt många vänner som var ute där så då har jag lärt mig att se igenom alla andra.

Jag var nykter i alla fall för drack bara en Smirnoff och sen så kom Ali och hämtade mig och Picky.
Sandra skulle egentligen med för att få skjuts till Brynäs men hon han dra så egentligen var det bara pinsamt att få skjuts från Bilagan (typ 2min från mig) till Max (2 min från mig fyra min från Bilagan typ) och sen hem.
Picky fick nycklarna till min lägenhet så han kunde gå in före så jag fick prata lite med Ali.
Vilket blev ett rätt så intressant samtal och kommer han ikväll så lär det ju bli ännu intressantare då jag har en sak att berätta.. Får se om det verkligen blir tredje gången gillt efter det.
Picky skulle egentligen ha sovit här men av olika anledningar så blev det inte så utan han tog första bussen hem..

Nu sitter jag här borde egentligen städa men det funkar inte så bra när munstycket till dammsugaren ligger kvar i mammas bil och hon kunde tydligen inte ta sig in till stan idag. Typiskt.. Men får lösa det på något annat sätt.
Ska kika efter första bästa tvätttid med för nu är det verkligen AKUT med kläder!

Hm skulle egentligen ha varit ner med Sandra på stan men hon svarade inte när jag ringde så nu vet jag inte alls istället. Ska testa att ringa igen annars så börjar jag pyssla här hemma. Det är egentligen något jag borde göra..

Något ska jag göra i alla fall så vi hörs senare.
Ciao!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0